Saturday 10 December 2016

Target 2017 Yang Saya Mesti Capai 1 Tahun Dari Hari Ini



Mempunyai  target dalam kehidupan adalah lebih baik daripada tidak mempunyai target.Dalam hidup, kita mesti ada target.Target untuk jangka masa pendek dan juga target untuk jangka masa panjang.Apakah target  anda  yang mesti anda capai 1 tahun dari hari ini ?Nanti konsikan target anda dengan saya di ruangan komen ye.Saya kongsikan dulu target saya yang mesti saya capai 1 tahun dari hari ini.



Target Dapat 21 % Bonus Shaklee Setiap Bulan


Andaikan hari ini adalah 11/12/2017, apa yang saya alami adalah saya semakin berjaya dalam bisnes shaklee.Semakin hari semakin ramai customer datang membeli  Shaklee dengan saya dan semakin ramai pengguna Shaklee yang repeat order.Selain itu, medium pemasaran saya seperti blog, FB page , FB personal dan juga instagram semakin kukuh,semakin ramai followers dan semakin ramai  potential buyers.Dan, sebagai pengguna dan penjual  Shaklee, saya semakin expert tentang produk-produk Shaklee, semakin expert tentang masalah yang dihadapi customer dan penyelesainnya.Saya juga sudah memiliki banyak testimoni berjaya daripada diri sendiri dan customer-customer yang membeli Shaklee dengan saya.Dan, saya juga berjaya membuat sales 5 angka setiap bulan secara konsisten.Dan yang paling penting, saya sudah memiliki beberapa orang downline yang bergiat aktif dalam jualan Shaklee.

Selain bisnes, saya juga semakin berjaya dalam pelajaran.Saya sentiasa perform dalam test dan juga exam.Dan yang paling penting saya semakin menguasai  ilmu pertanian.Dan minat saya terhadap pertanian semakin mendalam.Saya sudah pandai dan bijak dalam membahagikan masa antara study, bisnes dan kewajipan kepadaNya.Dan saya  menjadi seorang yang berilmu, yang positif, yang berkeyakinan dan bersemangat.Hubungan saya dengan ALLAH juga semakin baik, semakin saya bergantung padaNya.Semakin senang bagi saya untuk melakukan perkara-perkara baik.Hubungan dengan manusia juga semakin baik.Sentiasa berbuat baik pada mak ayah, saudara mara, sahabat, rakan taulan.Dan juga menjaga hubungan baik dengan makhluk-makhluk ALLAH yang lain.

Itulah harapan saya satu tahun dari sekarang.Semoga target saya tercapai.Untuk capainya, perlukan perjuangan.Usaha, doa dan tawakkal.Jom kita sukses dalam hidup.

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...