Tuesday 27 December 2016

3 Kelebihan Beli Shaklee Dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee

Cuti semester dah nak dekat.Ada plan tak nak kerja atau nak start bisnes?Ye la waktu cuti sem ni la waktu terbaik nak kumpul duit sebelum mulanya semester baru.Banyak duit yang perlu digunakan waktu awal-awal semester.Betul tak?Jadi, saya share ni untuk yang tak nampak jalan tau.Mana la tahu selepas baca post ni nampak jalan nak cari duit poket macam mana.Jalannya adalah, start buat bisnes Shaklee.Daftar ahli hanya RM 69 ringgit.Itu je.Apa yang saya rasa selepas buat Bisnes Shaklee ni, saya rasa lebih positif dari sebelum ni.Sebelum ni banyak karat2 dalam diri, tak yakin diri, selalu sangat fikir negatif-negatif.





Selepas join Shaklee ni, saya diajar untuk kenal value diri, apa kelebihan diri.Maybe kita tak cantik tapi kita ada kelebihan tempat lain yang orang lain tak ada.Setiap orang Allah kurniakan kelebihan masing-masing.Cuma kita yang tak nampak.Kita yang tak nak develop nilai diri kita.Asyik fikir negatif je tentang diri.Cuba la hargai dulu diri sendiri.Peratus kejayaan lebih tinggi kepada spiritual berbanding teknikal.Apa yang kita percaya, itu lah dia.

Saya juga diajar cara marketing yang betul.Sangat banyak yang dikongsi dalam Team SuperStarShaklee ni.Banyak idea-idea fresh yang boleh kita aplikasikan.Saya juga diajar tentang blog.Macam mana nak dapat pasif income melalui blog.Mentor saya ni memang pakar Blog.Blognya superibu.com sentiasa berada di rank pertama dalam carian Google.Tapi, semalam baru dapat berita happy,pakar SEO Malaysia berminat untuk join Shaklee bawah group mami, #SuperStarShaklee.Dan selepas ni tiap-tiap bulan ada kelas SEO.Bestnya...

Lagi satu, saya berpeluang belajar cara makan Shaklee yang betul.Mami ada pengalaman sekeluarga makan Shaklee selama 20 tahun, dari baby sampai mak2 bersalin, sakit kronik dan juga untuk penjagaan kesihatan.Ada access dengan Nutritionist, boleh tanya direct tanpa perlu protokol yang memakan masa.Ada informasi yang tepat dan betul hasil latihan dengan nutritionist Shaklee, bukan informasi copy paste dari blog pengedar Shaklee lain. Dalam team. juga ada pakar DETOX yang berpengalaman dalam isu detox seluruh badan dari organ, heavy metals, sel dan DNA.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian 017-2800 727(master jiji)

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...