Monday 7 November 2016

Bisnes Shaklee Saya Dan Bonus Shaklee Saya 6 Bulan Dari Sekarang


Dalam hidup harus ada impian dan targetkan.Jadi inilah impian dan target saya dalam bisnes Shaklee.6 bulan dari sekarang,saya harapkan  jumlah pendapatan saya setiap bulan melebihi RM 1500.Target saya 6 bulan dari sekarang , saya berada pada pangkat  assistant supervisor dalam bisnes Shaklee.Selepas 6 bulan, saya perlu pastikan bonus saya setiap bulan adalah 14 % dari hasil jualan shaklee.Dan saya harapkan 6 bulan lagi, saya akan memiliki 5 anak Shaklee berdaftar yang bergiat aktif dalam jualan Shaklee.

Jadi apa yang saya perlu dilakukan adalah saya mesti bersungguh -sungguh mengikuti program Stunami Shaklee. Seterusnya, saya perlu lihat, dengar, fahamkan video-video yang dipost berkaitan marketing dan amalkan apa yang diajar. Setiap hari,saya akan tulis cerita di blog.Selain itu, saya akan share setiap hari tentang shaklee di fb personal saya.Saya akan aktifkan diri di group nitch dan lokasi.Saya juga akan berusaha untuk daftarkan ahli setiap bulan seorang.

Saya berharap supaya saya berjaya capai target saya .Dan saya akan berusaha untuk buat setiap perkara yang yang sudah disenaraikan.Semoga semuanya berjalan dengan lancar.

2 comments:

Unknown said...

InshaAllah, benda tak mustahil. Yang penting diri kite sendiri kan? ��

Unknown said...

Betul2,amin...k.lisa pun , moga sentiasa berjaya dlm hidup

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...