Wednesday, 21 December 2016

Cara Saya Atasi Masalah Mengantuk Semasa Belajar Dengan B-Complex

Vitamin Shaklee kegemaran saya adalah B-Complex.Mula- mula, saya ingin ambil Shaklee sebab saya nak hilangkan rasa kepenatan.Saya juga cuba nak atasi masalah mengantuk.Selalunya waktu , senang saja rasa mengantuk terutama sekali  sewaktu lecturer mengajar.Saya dah cuba bukak mata saya ni luas-luas, tapi tengok-tengok saya  terlelap juga.Alahai, rasa geram pun ada.Banyak tak dapat fokus semasa lecturer ajar menyebabkan saya susah untuk faham sesuatu subjek tu.Bukan saya tak nak berubah,saya nak sangat berubah.Saya nak jadi pelajar cemerlang.Saya nak siapkan assignment awal-awal.Saya nak jadi pelajar yang baik.Saya nak jadi anak yang berguna , yang dapat bahagiakan mereka dunia dan akhirat.




Kadang-kadang air dah minum banyak, tapi masih juga mengantuk.Jadi, saya cari jalan penyelesaian. Mungkin sebab pemakanan saya yang tidak betul.Saya juga rasakan saya ni seperti tak cukup nutrien.Muka sentiasa nampak letih.Kawan- kawan pun selalu tegur.Dan ditakdirkan, saya mula berkenalan dengan Shaklee.Produk Shaklee yang saya mula-mula makan adalah B-complex.Mula –mula makan B-Complex, rasa macam lain sikit.Saya telan 2 biji B-Complex waktu tu.Lebih kurang pukul 3 petang selepas makan.Rasa macam otak ni cukup oksigen pulak.Haha.Rasa lebih segar.

 Sekarang saya semakin  sayangkan B-Complex.Sentiasa bawa ke mana-mana sahaja.Sewaktu rasa tertekan, saya makan B-Complex, sewaktu rasa gugup saya makan B-Complex, sewaktu mangantuk saya makan B-Complex.Kalau ada je simptom mengantuk, rasa gugup, rasa tertekan, saya terus telan B-Complex, sangat membantu.Paling best makan B-Complex selepas makan tengah hari, memang terasa kesannya.Selalunya selepas tengah hari, mudah sangat rasa mengantuk.Cara nak atasinya, telan B-Complex selepas makan.Selepas telan, rasa mengantuk pun hilang.Tapi tak jadi tau, kalau kuantiti air yang diminum tak cukup.Itulah serba sedikit,pengalaman saya makan B-Complex.

Untuk membeli B-Complex, boleh hubungi saya 017-2800 727(najimah)


Post a Comment

Sejarah Produk Shaklee: Dr.Forrest C.Shaklee

    Bismillahirrahmanirrahim...menarik apabila ketahui Sejarah Produk Shaklee ni   terutamanya sejarah berkaitan Dr. Forrest C.Shaklee ....