Thursday 16 February 2017

Cara Moden Merawat Kencing Manis

Perhatian Kepada Pesakit Kencing Manis Yang Ingin Kembali Sihat



http://jijimasterji.blogspot.my

Penyakit kencing manis terjadi apabila pankreas tidak dapat menghasilkan insulin dalam jumlah yang cukup atau tidak mampu menggunakan insulin secara efektif.Ini menyebabkan paras gula dalam darah meningkat kerana glukosa daripada makanan tidak dapat ditukarkan kepada tenaga.Jika masalah ini berterusan tanpa mengubati ia akan membawa kepada penyakit yang lebih serius seperti penyakit jantung, darah tinggi dan juga kerosakan buah buah pinggang.


Memperkenalkan Vivix Shaklee yang mampu mengubati kencing manis. Vivix mampu mengurangkan kerintangan insulin dengan cara meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin seterusnya membantu mengawal paras gula dalam darah.Selain itu, kandungan polyfenol dalam Vivix dapat memperlahankan pencernaan karbohidrat kepada glukosa.Oleh itu ia dapat mengurangkan kandungan glukosa dalam darah pada satu-satu masa.


Vivix juga mengandungi kandungan aktioksidan yang tinggi yang membantu membaiki dan melindungi sel daripada radikal bebas.Vivix mampu membaiki dan melindungi sel daripada peringkat DNA lagi.Dalam sel kita terdapat kromosom.Di hujung kromosom kita terdapat telomere iaitu penutup kromosom. Telomere kita semakin hari semakin pendek sehingga menyebabkan kromosom kita tiada penutup (telomere).Apabila hilangnya penutup(telomere) daripada kromosom, secara automatik kromosom kita akan musnah.Apabila kromosom kita musnah, ia membawa kepada kerosakan sel, tisu ,organ dan seterusnya sistem.




Dalam kajian Dr.Elizabeth Blackburn iaitu pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2009 membuktikan pengambilan supplemen yang konsisten(Vitalizer,Vivix dan Cinch Tea) setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan pemendekan telomere sebanyak 40%.Jadi, terbukti Vivix adalah produk yang terbaik untuk atasi masalah kencing manis kerana ia akan melindungi organ-organ kita daripada rosak terutamanya pankreas dan juga buah pinggang.


Ramai yang telah berjaya mengawal gula dalam darah mereka dengan menggunakan Vivix. Malah ada juga mereka yang BEBAS KENCING MANIS selepas mengambil Vivix secara konsisten. Jadi, dapatkan segera Vivix daripada saya.


http://jijimasterji.blogspot.my

Untuk membeli Vivix, anda boleh hubungi saya ke
017-2800 727(najimah)



No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...