Saturday 19 November 2016

Pengalaman Berjumpa Upline Shaklee Terbaik Di Malaysia

Assalamualaikum...hari ni nak cerita pasal pengalaman saya berjumpa mak shaklee saya, iaitu Master Salwa, leader and founder SuperStarShaklee.Kami gelar beliau  mami. Mula-mula saya jumpa mami di konvensyen usahawan online Malaysia(enterwip).Kemudian, saya jumpa mami di Seminar Marketing Bisnes Kecil, jumpa dalam lift waktu tu.Tapi saya tak tegur mami sebab segan.hihi.Mami tengah sembang dengan kawannya waktu tu.Tak baik pulak menyampuk.Di dewan seminar,mami sekali lagi dijemput Hasbul Aqill,  untuk kongsikan kejayaan beliau dalam bisnes.

Kemudian, saya berkesempatan jumpa mami di Sunway Pinnacle.Itu lah pertama kali saya dapat bimbingan dari mami secara direct.Mami banyak cakap, saya pulak tak banyak cakap..haha. Alhamdulillah, saya selesa dengan mami.Mami seorang yang sangat positif.Banyak perkara yang mami nak kongsikan waktu tu.Banyak kata- kata  motivasi yang saya dapat sepanjang pertemuan tersebut.

       
Satu-satunya gambar yang ada bersama mami


Itulah kali terakhir saya jumpa mami.Saya rasa bersyukur dapat jumpa mami. Dan saya harap selepas ni saya dapat jumpa mami lagi.Walaupun sukar untuk jumpa mami, tetapi saya mendapat bimbingan secara berterusan melalui group fb dan juga group telegram SuperStarShaklee.



Serius, tak tipu.Ilmu yang dikongsikan bukan senang untuk diperolehi di tempat lain.Beruntung kalau join team SuperStarShaklee.Banyak ilmu yang dikongsi.Cuma, semuanya bergantung kepada diri kita sendiri sama ada nak buat atau tak buat.Sesiapa yang inginkan bimbingan dalam Team SuperStarShaklee dan berkeinginan nak meniaga Shaklee boleh hubungi saya.Team SuperStarShaklee ni diasaskan oleh mami sendiri.In syaa Allah, saya tolong hubungkan anda dengan team ni.


Call or Whatsapps me 017 2800 727(jiji)
Call or Whatsapps me 017 2800 727(jiji)
Call or Whatsapps me 017 2800 727(jiji)

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...