Thursday, 17 November 2016

7 Sebab Kenapa Saya PIlih Bisnes Shaklee Online

Sebelum ni tak kenal sangat pun Shaklee, ingatkan Shaklee ni produk kecantikan je.Lepas kaji tentang Shaklee ni baru saya tahu, Shaklee ni merupakan syarikat yang menjual produk untuk menyelesaikan banyak masalah kesihatan.Setiap produk yang masuk ke dalam botol Shaklee direka untuk  meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan mesra Alam.Jadi, apa sebab saya betul-betul berminat nak meniaga Shaklee online ni?

1.Produk Shaklee sentiasa selamat

Produk Shaklee tiada Klorin Bleach,tiada pewarna, tiada pemanis tiruan, tiada asid hidroklorik,tiada MSG,tiada ammonia dan banyak lagi.Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk mendapatakan sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik.Shaklee juga  menjalankan lebih 80 000 ujian kualiti setiap tahun.


Produk Shaklee selamat digunakan

2.Produk Shaklee sentiasa berkesan

Saya perhati je orang yang mengamalkan Shaklee.Saya ada tanya seorang kakak ni, dia menggunakan Shaklee sejak dia zaman belajar lagi.”Akak umur berapa?”  dan dia jawab umurnya dah 30 lebih.Mak ai, saya terkejut, sebab ingatkan umur dia masih 20-an.Comel je orangnya.Kulit pun cantik.Anak-anak pun comel-comel.Selain tu, banyak testimoni  tentang keberkesanan Shaklee.Sebelum ni,ada pesakit yang hadapi diabetis. Selepas mengamalkan Shaklee,alhamdulillah sekarang dia sudah pulih.Ada yang hadapi masalah kulit,akhirnya kulit jadi berseri –seri.Ada yang mempunyai masalah dalam pelajaran, setelah amalkannya,alhamdulillah membantu.Yang bestnya Shaklee ni, dia ada landmark study.Hasil kajian menunjukkan bahawa orang yang mengambil supplemen makanan Shaklee mempunyai kesihatan yang lebih ketara berbanding mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tidak mengambil supplemen langsung.Yang pasti keberkesanan Shaklee ada bukti saintifik dan klinikal.Terdapat 100 laporan saintifik yang telah diterbitkan oleh Shaklee.


Landmark study Shaklee


3.Produk Shaklee sentiasa Mesra alam

Shaklee memimpin gerakan alam sekitar melalui teladan. Dr Forrest C. Shaklee menubuhkan syarikat ni berdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni Dengan Alam Semula Jadi.Diasaskan pada tahun 1956,Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang memperolehi pensijilan”climate neutral” dan mengimbangi sepenuhnya pembebasan karbon dioksida dan ia menghasilkan impak sifar ke atas alam sekitar.


4.Produk Shaklee terkenal

Untuk menjual Shaklee , tidak perlu bersusah payah untuk membangunkan jenama, kerana sudah ramai yang kenal Shaklee. Selepas saya buat iklan di facebook, ramai jugak la kawan yang tegur saya dan sebut tentang Shaklee.Ada jugak kawan saya yang guna Shaklee, dia kata bagus Shaklee ni, dia  ikhtiar menggunakan Shaklee ni  bagi membantu masalah dalam pelajaran.Banyak feedback positif tentang Shaklee ni.Bukan calang-calang orang guna Shaklee ni, angkasawan pun guna produk Shaklee ni tau. Shaklee menghasilkan dan membekalkan AstroAde-minuman penghidratan khas untuk para angkasawan Shuttle.



5.Manfaat sebagai pengedar Shaklee

Selain mendapat keuntungan dari  untung runcit,Shaklee juga  memberikan bonus setiap bulan.Selain itu,apabila dah capai  tahap supervisor, kita berpeluang mengikuti program konvensyen Shaklee, di mana ia menawarkan latihan, motivasi, pengiktirafan, melancong, buat umrah dan sebagainya.


6.Mendapat bimbingan dalam perniagaan Shaklee

Setelah saya menjadi pengedar Shaklee, saya mendapat bimbingan dalam perniagaan dan selalu diberi bahan, motivasi, galakan dan banyak lagi.Saya berada dalam Team SuperStar Shaklee di bawah bimbingan Master Salwa.Boleh dikatakan, setiap hari saya mendapat bimbingan dalam Team SuperStar Shaklee ni.Terima kasih saya ucapkan Team SuperStar Shaklee


7.Saya guna ,saya jual

Serius saya sukakan Shaklee.Sebelum ni saya mudah sangat mengantuk.Setelah guna B-complex , pukul 2 pagi pun saya tahan lagi tak tidur .Saya juga gunakan Vitalea untuk bekalkan nutrien yang cukup dalam badan dan untuk kecerdasan otak. Esp rasanya sedap diperbuat daripada soya non-gmo,elok untuk ibu mengandung, elakkan kanser dan sebaganyai.Vitamin C pula untuk tingkatkan imunisasi badan, elok juga untuk kulit.Banyak lagi sebenarnya.Jadi, saya jual produk Shaklee ni untuk meningkatkan kesedaran masyarakat tentang kepentingan menjaga kesihatan.


Berkesan,selamat dan mesra alam


Post a Comment

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...