Tuesday 19 September 2017

Bisnes Online Offline Shaklee Bersama Team SuperStarz Family

Assalamualaikum...semalam, nak beli barang Shaklee.Alhamdulillah,jumpa dengan upline saya sekali,mami Salwa.Sebelum ni rasa down, selepas jumpa kembali upline naik semula semangat.Hari ni,saya tulis blog, sebab saya tak nak bertangguh-tangguh.Selepas ni in syaa Allah, saya akan konsisten tulis blog. Alhamdulillah, semalam dapat belajar tentang basic blog, basic instagram, kenali diri, dan ada beberapa lagi.

Coaching Shaklee with team Superstarz family
Coaching with SuperStarz family



Untuk berbisnes, sangat penting kita ada mentor.Apa-apa bisnes pun.Pesanan saya, bagi sesiapa yang ingin memulakan bisnes, carilah mentor.Mentor yang terbukti berjaya.Kenapa mentor penting.Bagi saya mentor sangat penting dalam buat bisnes, kerana dengan adanya mentor, kita akan lebih semangat, rasa lebih dipermudahkan, tak langgar dinding banyak kali , kita dapat tahu teknik-teknik marketing, sales yang terbukti membawa kepada kejayaan.

Alhamdulillah, dipermudahkan urusan semalam.

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...