Saturday 25 February 2017

Testimoni Diri Sendiri Tentang Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum.Saya nak kongsikan testimoni saya sepanjang saya menggunakan Vitamin C Shaklee.Kesan yang saya rasa selepas saya menggunakan Vitamin C Shaklee adalah saya rasa lebih sihat,jarang sekali saya demam dan rasa cepat sembuh .Sepanjang 3 bulan saya menggunakan Vitamin C Shaklee, hanya dua kali saya tak sihat badan.Itupun, sebab saya berjemur tengah panas dan juga tidur lewat.Dan masa tu la saya menguji keberkesanan Vitamin C Shaklee.Waktu tu saya selsema.Jadi, saya telan Vitamin C Shaklee ni.Sebiji tak jalan, saya telan dua biji.Dan, alhmdulillah ia membantu mengurangkan masalah selsema waktu tu.Yang bestnya, time selsema tak perlu guna tisu atau kain lap hingus .Selepas tu, sekejap je badan sihat.Dalam sehari dua je.Walaupun waktu tu saya kurang sihat, saya tetap dapat lakukan kerja-kerja saya seperti biasa.Memang saya rasakan Vitamin C ni amat membantu.Inilah testimoni saya tentang vitamin C Shaklee.Vitamin C Shaklee ini amat bagus untuk kuatkan antibodi badan.

Berbeza sekali sebelum gunakan Vitamin C Shaklee dengan selepas gunakan Vitamin C Shaklee.Kalau dulu,bila selsema je badan rasa sangat lemah.Tapi, selepas gunakan Vitamin C Shaklee , walaupun selsema tetapi badan masih lagi rasa baik.Kalau dulu, bila selsema atau demam, mesti lambat untuk pulih.Tetapi, selepas mengamalkan Vitamin C Shaklee ni, demam atau selsema cepat pulih.Kalau dulu kalau selsema mesti ada tisu atau kain lap hingus, tetapi kini dah tak lagi.Dan, saya rasakan antibodi badan saya makin kuat sekarang ni.Tapi kena ingat, yang menyembuhkan adalah ALLAH SWT.Kita cuma perlu ikhtiar.

Selain tu, betul la vitamin C Shaklee ni amat bagus untuk kurangkan masalah jerawat.Sebulan, dua bulan saya guna Vitamin C Shaklee, saya tak nampak sangat perubahan pada kulit saya.Setiap bulan masih jugak timbul jerawat.Tetapi, bila sampai bulan ketiga menggunakan Vitamin C Shaklee, saya dapat lihat jerawat dah tak tumbuh banyak seperti dulu.So, saya makin happy sebab jerawat jarang tumbuh.Bukan apa, saya ni jenis suka picit jerawat.Jadi setiap kali jerawat tumbuh, mesti ada bekas -bekas parut pada muka.Itu yang saya cuba elak.Jadi, Vitamin C Shaklee ni amat bagus untuk atasi masalah jerawat.Jika nak dibandingkan, Vitamin C Shaklee ni amat berbaloi sebab dalam satu botol ada 180 biji.Boleh tahan 6 bulan jika makan sehari 1 biji.Tahan 3 bulan jika makan 2 biji sehari.Dapatkan Vitamin C Shaklee daripada saya.

Call 017-2800 727

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...