Friday 17 February 2017

Pengedar Shaklee UPM Ready Stock

Alhamdulillah, semakin hari perniagaan  Shaklee saya makin berkembang.Alhamdulillah, saya gembira menjadi Pengedar Universiti Putra Malaysia.Saya merupakan pelajar tahun tiga Bachelor Sains hortikultur, fakulti pertanian di UPM.Saya mula menjadi pengedar Shaklee di UPM tahun lepas dalam bulan 11 tahun 2016..Boleh dikatakan perniagaan Shaklee ni sedikit sebanyak telah mengubah saya menjadi insan yang lebih positif.Saya lebih fokus untuk membuat jualan dalam kalangan student terutama sekali student UPM,Saya juga student, secara tidak langsung, saya tahu serba sedikit tentang permasalahan student terutamanya dalam pelajaran.




Kebanyakan student mengalami masalah untuk kekal konsisten dalam pelajaran.Antara permasalahan adalah tidur tidak cukup, tekanan disebabkan terlalu banyak aktiviti seperti aktiviti kolej, persatuan dan universiti.Ditambah pula dengan assignment, test dan juga exam.Ada disebabkan tekanan yang melampau menyebabkan student mudah murung,mudah marah-marah dan juga hidup berserabut.Jadi saya nampak, produk Shaklee ni sedikit sebanyak dapat membantu masalah student . Antaranya, produk Shaklee dapat bantu atasi masalah susah unuk fokus dalam kelas, tidur berlebihan, mudah penat,tekanan, mudah demam sehingga menyebabkan student sukar mencapai impian mereka untuk memperoleh keputusan yang cemerlang di universiti.

Jadi, sekarang ini saya cuba untuk bukak minda dan juga hati student sekalian untuk mengenali Shaklee.Awal-awal saya buat Shaklee ni pun sebenarnya untuk membantu saya dalam pelajaran.Saya mula makan b-kompleks yang mana membantu kita jadi lebih bertenaga.Sepanjang saya makan b-kompleks saya rasa lebih tenang, tidak terlalu tension dan masalah tidur saya semakin berkurangan.Sebenarnya Shaklee ada banyak produk untuk kesihatan student terutama sekali kesihatan otak.Antara produk Shaklee yang bagus untuk student guna adalah Omega-Guard Shaklee dan lecithin Shaklee yang mana mampu meningkatkan daya fokus pelajar.Meningkatkan daya ingatan pelajar.Selain itu, telan B-compleks Shaklee, student akan lebih bertenaga, mengurangkan tekanan, dan mengurangkan rasa mengantuk.Ostematrix pula bagus untuk student yang suka tidur lewat.Selepas telan ostematrix, student tidur 3 jam seperti tidur 6 jam.Ostematrix ni membantu student untuk dapatkan tidur yang berkualiti.Walaupun tidur 3 jam tetapi pagi-pagi tu badan tetap juga segar.

Jadi, wahai student sekalian , dapatkan Shaklee dari saya.Jangan tunggu-tunggu lagi.COD untuk kawasan UPM.Tiada caj penghantaran.

Hubungi saya ke 017-2800 727(jiji)

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...