Wednesday 15 February 2017

Pengedar Shaklee Universiti Putra Malaysia

Assalamualaikum.Memperkenalkan diri saya Najimah sebagai Pengedar Shaklee di kawasan Universiti Putra Malaysia.Student Universiti Putra Malaysia  yang ingin menggunakan Shaklee boleh la berhubung terus dengan saya yang mana saya juga adalah Pengedar Shaklee Seri Kembangan.Banyak kelebihan yang akan anda dapat jika membeli dari saya.Pertama, saya adalah student Universiti Putra Malaysia.Jadi senang untuk kita berjumpa dan nak COD ke depan bilik pun boleh.Kedua, student-student tak perlu lagi bayar wang postage jika beli dari pengedar terdekat  iaitu sayalah .Ketiga, saya merupakan pengedar Shaklee dari Group SuperStar Shaklee yang mana pengasasnya merupakan individu yang mengamalkan Shaklee lebih daripada 20 Tahun dan beliau selalu merujuk nutritionist Shaklee. Jadi, anda akan mendapat cara makan yang betul  yang mana ia akan mempengaruhi keberkesanan produk Shaklee ke atas diri anda.Cara makan yang betul juga sangat penting tau.




Saya juga mengalu-alukan student Universiti Putra Malaysia yang berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee Universiti Putra Malaysia atau untuk jadi pengedar Shaklee mana –mana kawasan.Come to join our team SuperStar Shaklee yang mana anda akan dapat banyak kelebihan.Yang pasti anda tidak akan terkontang-kanting dalam bisnes.Guide akan diberi step by step.Sebagai student, saya faham anda kekurangan modal untuk memulakan bisnes, betul?Tapi dengan Shaklee, student tak perlu risau kerana Shaklee tidak memaksa untuk pengedar untuk simpan stok.

Andai kata sekarang ni anda sudah jadi pengedar Shaklee dan ada pelanggan nak beli Shaklee dengan anda.Tapi, anda tak de stok.Nak pergi HQ Shaklee jauh.Kalau nak Shaklee postkan pun dah kena bayar duit post.Untung pun makin sikit.Apa anda nak buat? Senang je,daftar la sebagai pengedar Shaklee dengan saya.Segala urusan beli barang, serahkan pada saya.Jadi, apa je yang anda perlu buat untuk jadi pengedar Shaklee? Senang je, anda perlu daftar sebagai SID Shaklee.Itu aje.Bayarannya sebanyak RM 69 ringgit.Boleh dikatakan murah berbanding untuk jadi agen produk lain.Selepas jadi pengedar Shaklee , sambil menjual sambil boleh makan produk Shaklee dengan harga ahli.Untung kan?Hidup pun jadi lebih berkualiti.

Hubungi saya 017-2800 727(najimah)

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...