Saturday, 3 December 2016

Pengedar Shaklee Seri Kembangan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.Nama saya Najimah Binti Mohd Zulkifle.Umur saya 21 tahun.Saya adalah Pengedar Shaklee Seri Kembangan.Jadi, bagi penduduk sekitar Seri Kembangan yang berminat untuk membeli Shaklee boleh hubungi saya.In syaa Allah, saya adalah Pengedar Shaklee Seri Kembangan yang boleh dipercayai.COD di kawasan Seri Kembangan,Seri Serdang dan juga Universiti Putra Malaysia.

In syaa Allah, inilah hobi saya iaitu bermain badminton.Saya ni agak fanatik dengan badminton sejak dari kecil.Jadi , kalau berminat nak lawan badminton dengan saya boleh call saya.Makanan kegemaran saya adalah lamb chop, buah-buahan, rojak buah.Dan minuman kegemaran saya adalah carrot susu, bandung cincau, air kelapa.Dan cita-cita saya adalah untuk menjadi insan yang berjaya di dunia dan juga di akhirat.Itu sahaja dari saya .Selamat berkenalan.
Post a Comment

Sejarah Produk Shaklee: Dr.Forrest C.Shaklee

    Bismillahirrahmanirrahim...menarik apabila ketahui Sejarah Produk Shaklee ni   terutamanya sejarah berkaitan Dr. Forrest C.Shaklee ....