Sunday 20 November 2016

Pengalaman Menjejaki Mossy Forest Cameron Highland 2016



Mossy Forest kami datang.Best sangat.   Pengalaman yang sangat mengujakan apabila menjejaki Mossy Forest,Cameron Highland.Waktu tu musim hujan.Jadi cuaca di puncak Mossy Forest amat sejuk.Tapi best.Pelajar-pelajar Fakulti Pertanian ,Universiti Putra Malaysia kebanyakannya gembira dapat jejak ke sini.


Pemandangan di Mossy Forest,Cameron Highland


Perjalanan ke Puncak Mossy Forest


Nak jalan ke puncak Mossy Forest ni agak penat.Jadi bawak air dan makanan kalau datang sini.Lagi satu , di sini tiada tandas.Jadi, pandai-pandai la ye.

Gambar K.Aisyah, Cewah Cantiknya


Asiah jadi model Mossy Forest.Haha


Gambar terbaik oleh Rijal Shahril

Kami naik kereta ni untuk ke Mossy Forest.Suka gila kawan-kawan saya naik kereta ni.Kami dapat menikmati pemandangan hijau pokok teh dan kebun sayur sepanjang perjalanan kami untuk ke Mossy Forest.Sangat cantik


Zulfadli model sementara.Haha


Kredit to K.Nisaa

Setelah turun dari Mossy Forest, singgah la dulu ke Teh Boh.Nak beli teh ke, nak makan ke boleh datang sini.Sambil makan, boleh menikmati pemandangan cantik pokok teh.


Comel kan.Kredit to Nurin



Jadi, Inilah pengalaman kami di Mossy Forest.Lawatan subjek pengembangan pertanian.Tahniah kepada semua AJK .Tahniah kerana menjayakan program lawatan ni.Lecturer pun suka, kami pun happy.


No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...