Tuesday 15 November 2016

Hadiahkan Vivix Untuk Mak Ayah

Assalamualaikum...Setakat ni saya masih belum belikan supplimen untuk orang yang paling saya sayang iaitu mak ayah saya.Saya masih baru dalam perniagaan Shaklee.Jika ada rezeki, saya ingin belikan mak ayah saya Vivix Shaklee.Vivix Shaklee adalah supplemen yang paling mahal dalam Shaklee iaitu lebih kurang lima ratus ringgit bagi satu botol.Namun keberkesanan Vivix memang tidak dapat disangkal, memang amat mujarab.

Antara kelebihan Vivix ni adalah sebagai supplemen anti-penuaan.Jadi sesiapa yang  tak nak kulitnya mudah kedut dengan peningkatan usia, Vivix adalah pilihan yang terbaik.Selain itu,Vivix membantu mengelakkan kanser dan merencatkan sel kanser dari menjadi semakin serius.Bagi sesiapa yang ada penyakit jantung,kencing manis,sakit sendi boleh la mula untuk amalkan Vivix.Walaupun Vivix ni mahal,namun kesan penggunaan Vivix ni amat menakjubkan.Vivix juga dapat merawat azhameir,strok dan banyak lagi.

Jadi, saya nak sangat mak ayah saya amalkan supaya mak ayah saya kekal sihat sehingga tua.Biarlah mak ayah saya kelihatan bertenaga , ceria dan dapat melakukan amal ibadat dengan sempurna.



Vivix terbaik untuk kesihatan
 

No comments:

PENGEDAR SHAKLEE UPM, SERDANG DAN SERI KEMBANGAN 013-4750347

Assalamualaikum dan salam sejahtera Warga UPM , Serdang dan juga Seri Kembangan yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD Boleh hubungi ...